Naše kancelarije u Novom Sadu posetilo je šest prodavaca magazina LICEULICE, a toplu dobrodošlicu u Elixir Grupu požele su im Zorica Popović, generalna direktorka Elixir Grupe i Margareta Musić, direktorka korporativnih komunikacija i upraviteljka Elixir Fondacije, Katarina Ruvidić, saradnica za održivi razvoj, Ana Marjanović, specijalista korporativnih komunikacija i Anja Krasavac, saradnica korporativnih komunikacija.
Svoja iskustva i anegdote sa novosadskih ulica sa generalnom direktorkom podelili su Vojislav, Boris, Ištvan, Mirjana, Eržebet, Ružica i Snežana, prodavci magazina Liceulice.
Veoma mi je drago što ste naši gosti danas. Ovo je prilika da se upoznamo i da od vas čujemo sa kakvim se problemima suočavate i na osnovu toga vidimo kako mi, kao kompanija, možemo da vam pomognemo. Pozivamo vas u goste ovde u Novom Sadu svakog meseca, sa novim brojem i temama koje donosi vaš magazin.
Zorica Popović, generalna direktorka Elxiir Group
Njihove dirljive životne priče predstavljaju ujedno i njihovu najveću snagu da se bore i pronađu svoje mesto u društvu. Uloga prodavca im je često izazovna, ali je za svakog od njih najvažnija, jer donosi druženje sa ljudima, razgovor i osećaj pripadnosti. Iako je to jedan od načina na koji zarađuju, za njih je ovaj magazin mnogo više od toga, jer donosi priče u kojima se svako može pronaći.
Hvala vam što ste nas pozvali u goste. Svima nama je Zorka poznata i nju prepoznajemo kao vašu osnovnu delatnost, isto kao što većina ljudi prepoznaje LICEULICE kao naš izvor zarade. Ali ovaj magazin nije samo to. Priče LICEULICE nisu samo naše priče već priče svih nas i u njima svako može da pronađe nešto za sebe. Nikad se ne zna kada će neko da se razboli i postane osoba sa invaliditetom, kada će neko da ostane bez posla, suoči se sa nekim drugim problemima.. Ljudi treba da čitaju ovaj magazin prvenstveno zbog sebe, a tek onda zbog nas prodavaca.
Ištvan Farkaš, prodavac magazina LICEULICE u Novom Sadu
Magazin LICEULICE je nezavisni fond osnovan 2010. godine sa ciljem socijalne i ekonomska inkluzije pripadnika ugroženih kategorija društva. Zahvaljujući udruženju građana Patrija, LICEULICE je na ulicama Novog Sada od 2018. godine. Plavo-narandžasti prsluci predstavljaju simbol slobode i sigurnosti za devet korisnika i korisnica ovog udruženja u Novom Sadu.
LICEULICE novosadskim prodavcima donelo je, pored mogućnosti da samostalno zarađuju, osećaj da su zaštićeni i da pripadaju zajednici u kojoj žive, da mogu i umeju mnogo više nego što se čini. Hvala i vama što ste nam pružili ruku prijateljstva i prepoznali važnost i poruku koju donosi LICEULICE. Od perioda korone zaustavili smo posete kompanijama i danas smo po prvi put od tada gosti, drago nam je da je to baš ovde kod vas
Jovana Ćojder, koordinatorka prodavaca LICEULICE u Novom Sadu
Prodavci ovog magazina su osobe iz socijalno marginalizovanih grupa koje se suočavaju sa siromaštvom, invaliditetom ili su na neki drugi način isključene iz društva.
Prodajom magazina, prodavci zadržavaju 50% od cene prodatog primerka, čime im se pruža prilika za samostalnu zaradu i veću socijalnu integraciju.
Svet svakodnevno pokazuje da je neravnopravno mesto za život, ali svakog dana nas život uči da ne smemo da odustajemo od svojih snova i svojih uverenja, jer samo iz velikih snova i čvrstih uverenja nastaju velika dala i velike priče. Jedan od vađših naslova „Naše priče su vaš kompas“ mislim na najbolji način ilustruje zbog čega je ovaj časopis potreban svima nama kako bismo osvestili svet oko sebe.
Margareta Musić, upraviteljka Elixir Fondacije i direktorka korporativnih komunikacija

