Mehanizam za podnošenje pritužbi

Elixir Grupa predano neguje kulturu integriteta, transparentnosti i odgovornosti, kao temelje održivog poslovanja. Mehanizam za podnošenje pritužbi pruža zaposlenima, poslovnim partnerima i drugim zainteresovanim stranama stalno raspoloživ i poverljiv kanal za prijavu pritužbi i potencijalnih nepravilnosti, kroz aktivno učešće i doprinos očuvanju i unapređenju najviših regulatornih, etičkih i profesionalnih standarda našeg poslovanja.

Prijava pritužbi i potencijalnih nepravilnosti može obuhvatati, ali nije ograničena na:

  • Kršenja Etičkog kodeksa,
  • Nepoštovanje internih politika i procedura,
  • Aktivnosti koje se smatraju neprihvatljivim ili neodgovarajućim na ličnom, profesionalnom ili poslovnom planu ili
  • Predstavljaju potencijalno nezakonite radnje.

Sve prijavljene pritužbe se pažljivo i poverljivo obrađuju, u skladu s Politikom privatnosti Elixir Grupe , čime se osigurava maksimalna zaštita podataka svih podnosilaca i anonimnost onih koji žele da ostanu anonimni. Pored toga, garantujemo da nijedan podnosilac neće snositi negativne posledice zbog prijavljivanja pritužbe, bez obzira na njen povod ili ishod.

Za sve dodatne informacije, sugestije ili pitanja, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: grievance@elixirgroup.rs. Vaše poverenje, podrška i aktivno učešće ključni su za unapređenje naših procesa i održavanje visokih standarda poslovanja. Hvala vam što svojim delovanjem doprinosite integritetu, odgovornosti i održivosti zajednice koju zajedno gradimo.

Alko imate dodatne sugestije ili upite možete se obratiti na e-mail adresu grievance@elixirgroup.rs

    1. Kontakt podaci podnosioca pritužbe (opciono)

    Napomena:Ako želite da ostanete anonimni, ostavite ovaj deo praznim. U tom slučaju nećemo biti u mogućnosti da Vam dostavimo direktnu povratnu informaciju o načinu rešavanja pritužbe koju ste nam uputili.

    2. Osnovne informacije o pritužbi

    2.1. Vrsta pritužbe

    (Označite sve što je primenljivo)

    2.2. Datum i vreme incidenta

    2.3. Lokacija događaja

    2.4. Da li ste već prijavljivali ovu pritužbu?

    3. Detalji pritužbe

    Molimo vas da detaljno opišete prirodu pritužbe. Navedite sve relevantne činjenice, događaje, uključene strane i druge informacije o kojima imate saznanja:

    Priloženi dokazi (ako postoje)

    (Npr. fotografije, dokumenti, snimci)

    4. Predlog za rešavanje pritužbe

    5. Povratne informacije i praćenje

    Da li želite da budete obavešteni o statusu rešavanja pritužbe?

    6. Kategorije pritužbi

    Ako ste sigurni u kategoriju pritužbe, molimo označite

    7. Izjava podnosioca pritužbe

    Ovaj sajt je zaštićen reCAPTCHA tehnologijom koja podleže Google-ovoj Politici privatnosti i Uslovima korišćenja.